12 Ağustos 2009 Çarşamba

Beyazıt Öztürk'ün Kısa Hikayesi...

Bugün kanalları gezerken Beyazıt Öztürk'ün röportajını gördüm, merak ettim ve dinlemeye başladım. Hayat hikayesi çok hoşuma gitti.

'' İş hayatına 14 yıl önce özel radyoların birinde DJ olarak başlamış, fakat öyle konuşan DJ’lerden değil, sadece cd’leri değiştirip şarkı çaldırtıyormuş. Sonra bir gün hadi konuş biraz demişler ve oda konuşarak başlamış programa ve kendisi o günden sonra çok beğenilmiş ve İstanbul’dan teklif gelmiş. İlk beyaz Show deneyimini o zamanlar yapmış. Fakat çok heyecanlı olduğu için bir buçuk saat tek başına konuştuktan sonra konuklarını davet etmek aklına gelmiş. (O kadar ne konuştuğunu çok merak ettim :) '' Konuklardan biriside Okan Bayülgen

Fakat en çok Beyazıt Öztürk’ün şu sözü dikkatimi çekti ''Ben hayatta hiç büyük düşünmedim, hep küçük düşündüm, bir şeyleri yapmamaya çalışmama rağmen hep bir şeyler oluyor ''

Fakat şunu unutuyor, büyük hedefler her zaman küçük adımlarla başlar. :)


Tabii bu başarısında, en büyük pay babasının memur olması evlerinde sürekli kitap okunması olmuş. Annesi, babası kitaplara, tarihe çok ilgili bireyler olduğu için kültürlü bir aileden olması onun gelişiminde çok katkı sağlamıştır. Babasının işi dolayısıyla sürekli gezmişler. Bir çok insanla tanışıp, onlardan çok önemli deneyimler elde etmiş. Ve şu anda dünya onu ‘Beyaz Show’'u ile marka olarak tanınıyor...



1 yorum: